Promocja organizacji poprzez gadżety

Już od 14 sierpnia (od 3:15) pod linkiem http://centrum3.suwalki.pl/zapisy-gadzety-promocyjne/  będzie można zapisać się na bezpłatne gadżety promocyjne. Zapisy przyjmowane są tylko i wyłącznie poprzez formularz umieszczony na stronie, nie przyjmujemy zgłoszeń mailowych, telefonicznych, itp.

Organizacja będzie miała do wybory materiały za 200 punktów.

  • button duży (10 sztuk) – 10 punktów – dostępne 160 pakietów
  • otwieracz z magnesem (10 sztuk) – 20 punktów – dostępnych 30 pakietów
  • lusterko (10 sztuk) – 20 punktów – dostępnych 30 pakietów
  • Magnes A4 – kartka (2 sztuki) – 30 punktów – dostępnych 15 pakietów
  • roll up  (1 sztuka) – 150 punktów – dostępnych 10 pakietów
  • Naklejka przezroczysta A4 (3 sztuki) – 10 punktów – dostępnych 40 pakietów
  • Naklejka biała A4 (3 sztuki) – 10 punktów – dostępnych 40 pakietów
  • kubek (5 sztuk) – 50 punktów – dostępnych 50 pakietów
  • wizytówki (100 szt) – 10 punktów – dostępnych 50 pakietów
  • Brelok metalowy (5 sztuk) – 20 punktów – dostępnych 30 pakietów
  • Naklejka przezroczysta A3 (1 kartka) – 10 punktów – dostępnych 20 pakietów
  • brelok akrylowy (10 sztuk) – 30 punktów – dostępnych 20 pakietów
  • linijka 15 cm z nadrukiem (5 sztuk) – 30 punktów – dostępnych 10 pakietów
  • ramka akrylowa jumbo z magnesem (5 sztuk) – 30 punktów – dostępnych 10 pakietów
  • podkładka pod kubek z nadrukiem (5 sztuk) – 40 punktów – dostępnych 10 pakietów

Zasady otrzymania gadżetów promujących organizacje pozarządowe.

Gadżety przewidziane są tylko i wyłącznie dla organizacji z Suwałk lub działających na rzecz mieszkańców Suwałk.

Organizatorem akcji jest CWOP „Centrum Trójki”.

Można wybrać łącznie gadżety za 200 punktów. W przypadku zaznaczenia większej sumy punktów całe zamówienie zostanie anulowane (organizacja nie będzie o tym informowana). Prosimy więc o rozważne zamawianie materiałów promocyjnych przez osoby upoważnione do działania w imieniu organizacji.
W przypadku zamówienia mniejszej ilości nie będzie możliwości domówienia za pozostałe punkty.

Prosimy dokładnie zapoznać się z wymaganiami technicznymi dotyczącymi gadżetów, takimi jak: rodzaj logotypu (rozszerzenie pliku), wielkość grafiki i innymi. Tylko przesłanie grafik spełniających wymagania techniczne umożliwi zaprojektowanie i wykonanie gadżetów.

Zamówienia od organizacji, które nie odebrały do tej pory gadżetów z naboru 2016 zostaną anulowane.

Po zakwalifikowaniu organizacji, należy przesłać na adres biuro[at]centrum3.suwalki.pl logotyp do umieszczenia na gadżecie. W przypadku roll upu przyjmowane są tylko grafiki w postaci wektorowej (Corel do wersji X5)
Przesyłane logo musi być dobrej jakości w pliku graficznym (nie przyjmujemy plików typu word, excel itp). Na grafiki czekamy tylko i wyłącznie 14 dni od wysłania przez Centrum Trójki potwierdzenia przyznania pakietu gadżetów wraz z pełną specyfikacją na adres mailowy ze zgłoszenia.

Organizatorzy zastrzegają prawo do:
– odrzucenia zamówienia, gdy nie zostanie przesłana grafika w odpowiedniej jakości,
– umieszczenia na wszystkich gadżetach logotypów i informacji o organizatorach akcji i / lub projektu.
– odrzucenia zgłoszenia, jeżeli jedna organizacja dokona wyboru kilku pakietów lub wyboru większej ilości gadżetów niezgodnie z zasadami umieszczonymi powyżej,
– zmiany (po kontakcie z organizacją zamawiającą) rodzaju gadżetu w przypadku wyczerpania się puli dostępnych materiałów,
– nie wykonania gadżetów jeżeli w terminach określonych powyżej nie zostaną dostarczone grafiki zgodnie z wymaganiami technicznymi.

Dostępne pule gadżetów i pełne dane ilościowe prezentowane są poniżej. Decyduje kolejność prawidłowych zgłoszeń, do wyczerpania puli.

Każdej organizacji przysługują maksymalnie trzy projekty graficzne (do trzech typów gadżetów) . W przypadku wyboru większej ilości projektów graficznych gadżetów organizacja musi samodzielnie dostarczyć projekty według szablonu dostarczonego przez organizatora.

Jeżeli organizacja chce otrzymać gadżety z różnymi wzorami np. każdy kubek inny, to musi przesłać gotowe projekty graficzne według szablonu otrzymanego od organizatora.