Szkolenie p.n. „Marketing i public relations w organizacjach pozarządowych za darmo” – 15 kwietnia 2014r.

Już 15 kwietnia 2014r. w godz. 16.30-21.00 w CENTRUM TRÓJKI odbędzie się szkolenie skierowane do organizacji pozarządowych zainteresowanych możliwościami promocji przy użyciu minimalnych nakładów finansowych lub przy wykorzystaniu bezpłatnych form promocji.

W ramach wprowadzenia teoretycznego poruszone zostaną następujące kwestie:

Wykonanie   porównanie schematu profesjonalnej (komercyjnej) kampanii promocyjnej z opcją bezpłatną, bądź o minimalnych kosztach.

Pomysł – dlaczego coś jest warte zainteresowania? Co to jest, jak chcemy to promować. Określenie grupy docelowej projektu/zadania i grupy docelowej promocji. Odpowiedź na pytanie: po co mi promocja? żeby wpisać do wniosku? żeby mieć ładne logotypy na plakacie? żeby mieć duży zasięg promocyjny? Czynnik decydujący w sukcesie kampanii promocyjnej to czasami odpowiedni partner, patron medialny, który swoją marką przyciągnie kolejnych.

Marka – konsekwentne budowanie marki, dbanie o jej dobre imię, przemyślane działania marketingowo-promocyjne.

Komunikacja – po określeniu grupy docelowej wybieramy kanały jakimi chcemy do niej dotrzeć. Obowiązkowo: Facebook  (jak sprawić by profil żył?), Google+, strona internetowa – tylko jeśli sprawnie działa, Vimeo, You Tube.

Rola dokumentacji filmowej i fotograficznej w komunikacji medialnej i promocji wirusowej.

Za co warto zapłacić? – co zrobić jeśli ma się jakieś, minimalne fundusze na cele promocyjne?

W ramach zajęć praktycznych będzie odniesienie wiedzy z pierwszej części zajęć do działalności uczestników, próby naszkicowania kampanii promocyjnych ich projektów.

Szkolenie poprowadzi Pani Martyna Łokuciejewska z Fundacji Miasto w Suwałkach. Absolwentka filmoznawstwa. Ostatnie pięć lata zajmowała się promocją i programem Festiwalu Polskich Filmów Krótkometrażowych Short Waves, selekcją Międzynarodowego Festiwalu Filmów Młodego Widza Ale Kino!, produkcją w ramach Festiwalu Malta, dziennikarstwem w Telewizji Biznes, krytyką filmową, a w ciągu ostatniego roku skupia się na Fundacji Miasto i nowo powstałej, własnej firmie: Kulturalna Promocja.

 

Po szkoleniu, w kolejnych dniach do 23.04.2014r. Pani Martyna będzie doradzała organizacjom także indywidualnie zarówno uczestnikom szkolenia, jak i innym zainteresowanym organizacjom.

 

Serdecznie zapraszamy, a zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy mailowo, telefonicznie lub osobiste w siedzibie CENTRUM TRÓJKI do 11 kwietnia 2014r. do godz. 14.00.

Dodaj komentarz